Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Christmas insta stories - Blogmas Day 15


Γειά σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Πως περνάτε τις μέρες σας?

Τι μου κάνετε - πως μου είστε ?


Σας είχα πει στην προηγούμενη μου ανάρτηση οτι η σημερινή ανάρτηση με λίγη τύχη θα είχε πιο σαφή αρίθμηση ...

Και να μαστε εδώ μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες χωρίς blogmas και ένα τεράστιο κενό μεταξύ των αριθμών στην 15η μέρα blogmas!! (τελευταία φόρα είχαμε μείνει στο πέντε και κάτι )

Ας τα αφήσουμε αυτά όμως πίσω στο παρελθόν -εκεί που ανήκουν- και ας προχωρήσουμε στην ανάρτησή μας !

Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω πως έχω βιώσει μέχρι τώρα την χριστουγεννιάτικη πραγματικότητα στην καθημερινή μου ζωή !!

Κι αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τη βοήθεια του αγαπητού instagram !

Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε !!


Ως φοιτήτρια δεν θα μπορούσα να μιλάω για μαθήματα επί μαθημάτων και κουραση και νύστα χωρίς να έχω επενδύσει όλη μου την περιουσία σε καφετέριες...

Οι καφετέριες , όπως και τα υπόλοιπα μαγαζιά σε βάζουν στο κλίμα των γιορτών λίγο πιο νωρίς απ όσο θα ήθελες , κυριώς με τα χριστουγεννιάτικα ποτήρια ...

Έτσι λοιπόν μπήκα κι εγώ στο κλίμα πριν το μάθημα γαλικών μου με  μια ζεστή σοκολάτα ( καφε δεν πίνω ! )








Και η πόλη όμως βάζει από νωρίς ( σχετικά) τα γιορτινά της και ως λάτρης των Χριστουγέννων δεν μπορώ παρα να το εκτιμήσω πάρα πολύ !!






Το μόνο που άργησε λιγάκι να γίνει ήταν αυτή η περίφημη φωταγώγηση του οφίσιαλ δέντρου στο κέντρο ! Στη διάρκεια της οποίας είχα μάθημα ( χαχα πόσο ωραία περνάω πχια ?)




( ας αγνοήσουμε όλοι μαζί το 5:52 πμ - ευχαριστώ)


Γενικά δεν έχω προλάβει να σταθώ να βγάλω κάποια άλλη φώτο αλλά για όσους πιστεύουν οτι το θέλουν πολύ κάντε ένα φόλλοου στο προφίλ μας στο instagram ( @emmasam228 )

 ( εκεί μπορεί να ανεβεί κάτι παραπάνω - άλλα δεν υπόσχομαι τίποτα )


Αυτά από εμένα για σήμερα φίλοι μου!!

Ερώτηση της ημέρας : Χρωματιστά φωτάκια ή μονόχρωμα ?


Και φυσικά μην ξεχνάτε ! Μας απομένουν μόλις 9 μέρες για τα Χριστούγεννα !!


Μην ξεχάσετε να μου απαντήσετε στα σχόλια και ...

Φιλούμπεςς!! <3 <3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου