Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Blogmas Day 2 !!


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Τι κάνετε ? Ελπίζω να είστε καλά !!

Δε έχετε συνθίσει να με βλέπετε κάθε μέρα αλλά είμαστε εδώ μια μέρα πιο κοντά στα αγαπημένα μας Χριστούγεννα !!

Το οποίο μας οδηγεί σε αυτήν την υπέροχα ενοχλητική συνήθεια μου να ανακοινώνω στους γύρω μουπόσες μέρες απομένουν λες και αφού μπει ο Δεκέμβρης κανείς δεν ξέρει μαθηματικά ( ωστέ να κάνει την αφαίρεση ) !

Έχοντας πει αυτά έχουμε 23 μέρες για τα Χριστούγεννα!!

Έψαχνα να βρώ που λέτε κάτι όμορφο και χριστουγεννιάτικο να σας γράψω σήμερα αλλά η αλήθεια είναι οτι ... δεν βρήκα !

Δηλαδή έχω βρει πράγματα να σας γράψω αλλά θέλω να τα κρατήσω για αργότερα (;

Δεδομένου ωστόσο οτι μπήκε νέος μήνας και δεδομένου οτι έχω καιρό να κάνω τέτοια ανάρτηση αποφάσισα να καλωσορίσουμε τον Δεκέμβρη στα πλαίσια του blogmas!!



                                     Αποτέλεσμα εικόνας για hello december


 Γιατί αγαπάμε Δεκέμβρη όμως ??

Αγαπάμε Δεκέμβρη γιατί είναι ο τελευταίος μήνας του χρόνου!  και γιατί μας αρέσει το τέλος του χρόνου? Γιατί το τέλος σημαίνει οτι κάτι καινούριο θα ξεκινήσει! Και φυσικά μας αρέσει να κάνουμε νέες αρχές !

Είναι ανακουφιστικό να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου την σκέψη οτι κάποια στιγμη μπορείς να " κλείσεις" ένα κεφάλαιο στη ζωή σου ...

Είτε έχεις ζήσει πάρα πολλές όμορφες στιγμές είτε όχι είναι πάντα όμορφο το συναίσθημα - δεν ξέρω, τι λέτε ?

Επίσης η αρχή που θα γίνει δεν θα είναι κατά κάποιον τρόπο σαν να έχεις ξαναγεννηθεί ? Σαν να έχει διαγραφεί μια ιστορία που δεν θα ήθελες να ξαναδιαβάσεις ?  ( μόνη μου ε? )

Παρακάτω !

Για να επιστρέψουμε στο θέμα μας λοιπόν ο Δεκέμβρης μας φέρνει πιο κοντά στα Χριστούγεννα . Στολίζουμε το σπίτι,  κάνει κρύο , η ατμόσφαιρα μυρίζει τζάκι και γενικά όλα θυμίζουν Χριστούγεννα!!


Και φυσικά Δεκέμβριος σημαίνει blogmas ! ( πάλι μόνη μου χαίρομαι ) 



Απλά ο Δεκέμβρης έχει ένα πρόβληματάκι μόνο ...

Το κρύο !

Και ειδικά φέτος ρε παιδιά που μέχρι μέσα Νοέμβρη είχε ζέστη και ήλιο νιώθω να κρυώνω ακόμη περισσότερο ...

Με αυτά και με αυτά λέω να σταματήσω να σας πρήζω κι απόψε !

Ημέρα δύο έτοιμη !!

Αυτά από εμένα φιλοί μου !!

Να περνάτε καλά!

Φιλούμπεςς!! <3 <3 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου