Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

blogmas day 5 (και κατι ψιλα)


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες !!

Τι μου κάνετε , πως μου είστε ?

Blogmas σας έχω τάξει , blogmas δεν έχετε δει !

Παιδιά η φάση είναι τρέξιμο. Και καθόλου χρόνος για οτιδήποτε άλλο...

Και προσπαθώ να βρω χρόνο να ανεβάσω αλλά πάντα κάτι θα τυχαίνει κι όλο θα πηγαίνει πίσω...

Αλλά σήμερα είμαι εδώ να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο ! Ακούγεται απειλητικό ξέρω! :)                                           Αποτέλεσμα εικόνας για i'm sorry disney gif


Η επόμενη ανάρτηση θα έχει ένα πιο ξεκάθαρο νούμερο ελπίζω ( αν βρεθεί κάποιος να μου πει πόσες μέρες έχασα γιατί μόνη μου δεν...)


Δεν έχω ιδέα τι θα κάνουμε σήμερα αλλά ας ξεκινήσουμε!


Μόλις αποφάσισα οτι θα σας δείξω ...  ( drumroll pleasee) πως στόλισα το δωμάτιό μου !

( μην περιμένετε και πάρα  πολλά )



Όλα ξεκίνησαν στα αγαπημένα μας jumbo (not sponsored) οπού αν μπείς Χριστούγεννα δεν παίζει να βγείς χωρίς ψώνια...

Πήρα ενα δεντράκι , ένα αστέρι και μπάλες ! ( την πρώτη φορά που πήγα )


Και γύρισα σπίτι !


Και προφανώς η πρώτη δουλειά που έκανα ήταν να στολίσω ...


Εδώ αποφάσισα να σας δείξω σκέτες τις μπαλίτσες πριν τις κρεμάσω ( κάτι που μου πήρε τουλάχιστον μισή ώρα γιατί έπρεπε να βάλω κλωστούλες και απλά αγκχχ)






Το δεντράκι μου μόνο με το αστέρι 








Και το δεντράκι μου ολοκληρωμένο!!






Αφού στόλισα λοιπόν το δεντράκι και το έβαλα στο γραφείο μου αποφάσισα οτι δεν μου έφτασε...

Έτσι πήγα ξανά δεύτερη μέρα συνεχόμενα και πήρα φωτάκια ! Επειδή όμως το δεντράκι είναι μικρό κι όλα τα φωτάκια πολύ μεγάλα τα στόλισα διαφορετικά!


Και ιδού :



            





( ας αγνοήσουμε όλοι μαζίτο γεγονός  οτι πλέον δεν έχουμε 19 μέρες για τα Χριστούγεννα, ευχαριστώ )

Το δεντράκι αυτό το είχα από πριν και απλά είπα να το στολίσω κι αυτό! ( γιατί τα χριστουγενν΄ιάτικα στολίδια ποτέ δεν είναι αρκετά )


Αλλά μ' αυτά και μ' αυτά ξέχασα να σας ενημερώσω για τις μέρες που απομένουν για τα Χριστούγεννα!!( είπαμε δεν ξέρετε αφαίρεση )

Μας μένουν 16 μέρες για τα Χριστούγεννα !!


Ερώτηση της ημέρας :

Πότε στολίσατε / θα στολίσετε ??

Αυτά λοιπόν από εμένα για σήμερα αγαπημένοι μου φίλοι !!

Γράψτε μου στα σχόλια τις απαντήσεις σας κι ελπίζω να τα πούμε αύριο !!

Φιλούμπεςς!! <3 <3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου