Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Blogmas 2018 !! (yeap we're doing it again )

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες !!


Καλό μήναα!! Ελπίζω να περνάτε υπέροχα!

Σήμερα σας έχω μια πολύ ωραία ανάρτηση , γεμάτη με ενθουσιασμό και πολύ - πάαραα πολύυ χριστουγεννιάτικη διάθεση! 

Να γίνω για λίγο αυτό το ενοχλητικό άτομο στις παρέες που συνέχεια αναφέρει πόσες μέρες έχουμε για τα χριστούγεννα??

Ποιον κοροιδεύεις ? Είσαι ήδη το ενοχλητικό άτομο στις παρέες ! :)

Τέλοσπάντων πάμε στο θέμα μας !

24 μέρες - 24 χριστουγεννιάτικες ( περίπου ) αναρτήσεις !!

Είμαι ενθουσιασμένη αν και το εγχείρημα είναι αρκετά δύσκολο ...

Οι αναρτήσεις αυτές μπορεί να χάσουν λίγο σε έκταση από τις άλλες αλλά θα είναι πιο πολλές !

Πάμε παρακάτω όμως !

 Σήμερα μιας και είναι η πρώτη μας μέρα θα κάνουμε κάτι απλό !

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ έχω ήδη αρχίσει να ακούω χριστουγεννιάτικα τραγούδια !

Η μουσική πιστεύω οτι πέρα από όλα της τα οφέλη , σε βοηθά να μπείς στο κλίμα της εποχής ή της γιορτής που πλησιάζει ! ( μόνη μου ε? )

Όποτε   θα ακούσουμε μαζί κάποια χριστουγεννιάτικα τραγουδάκια !

one more sleep



Και η αρχή γίνεται με αυτό το χαρούμενο τραγουδάκι ( για να πέσουμε αργότερα χαχ). Το άκουσα φέτος είναι η αλήθεια και μου άρεσε αρκετά ...

Λοιπόν θα συνεχίσω με ένα τραγούδι που πολύ πιθανό να έχω ανεβάσει και πέρυσι απλά είναι πάρα πολύ ωραίο ! 

Θα σας βάλω δύο εκτελέσεις που μου αρέσουν εξίσου !

Happy Xmas ( war is over ) Lennon



Happy Xmas ( war is over ) Dion



Κλείνοντας σιγά σιγά θα βάλω άλλο ένα τραγούδι το οποίο έχω αρχίσει να ακούω περισσότερο φέτος!


Driving home for xmas



Κάπως έτσι λέω να ολοκληρώσω την προσπάθειά μου αυτή να σας βάλω έστω και λίγο στο πνεύμα των Χριστουγέννων!! 




                             Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννα





Φέτος σας έχω για το τέλος την χριστουγεννιάτικη ερώτηση της ημέρας !

Σήμερα θέλω από εσάς να μου γράψετε στα σχόλια:

Ποιο είναι το αγαπημένο σας χριστουγεννιάτικο τραγούδι??

Αυτά από εμένα αγαπημένοι μου φίλοι !

Ελπίζω να περάσατε καλά διαβάζοντας την ανάρτηση !

Καλό βράδυ!

 Φιλούμπεςς!! <3 <3

4 σχόλια:

  1. Shake up the happiness & Feliz Navidad ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα Δημητροπούλου4 Δεκεμβρίου 2018 στις 4:37 μ.μ.

    Last Christmas reee toso nostalgic❤
    Alla kai to all I want for Christmas apo ton Alvin KAI thn parea tou enw xoreuw twerk hahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Κατερίνα ,

      Αυτό είναι το καλύτερο σχόλιο που έχει ανέβει σε αυτό το blog !!

      Αγαπώ απλάα!! <3 <3

      Διαγραφή