Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Αχ αυτή η σχολή μας - Blogmas Day 17 !


Γειά σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Ελπίζω να είστε καλά!!

Μας έχουν μείνει μόλις 7 μέρες για τα Χριστούγεννα και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο χαρούμενη

Μόνο και μόνο που δεν θα πηγαίνω σχολή εγώ χαίρομαι , γιατί δεν θα αλλάξει και τίποτα άλλο ... ( διάβασμα και πάλι διάβασμα παιδιά δε βγαίνει αλλιώς !)

Τέλοσπάντων , σήμερα είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για ένα πολύ ωραίο κι ενδιαφέρον θέμα !

Μιλώντας με κόσμο από τη σχολή σας παιδιά μπορείτε να μάθετε πολλά πράγματα για τους συμφοιτητές σου...

Πάνω σε μια τέτοια κουβέντα λοιπόν με την Κατερίνα αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τα χόμπι μας και ανακάλυψα παιδιά οτι η κοπέλα έχει κανάλι στο youtube και μάλιστα πολύ γλυκούλι και αστείο!

Πριν σας το δώσω απλόχερα , να το χαρείτε κι εσείς να δηλώσω οτι πέρα από τα βιντεάκια που θα σας βάλω αξίζει να τα δείτε όλα , δεν είναι πολλά μην μου αγχώνεστε !!

Προσωπικά προτιμώ αυτά με την αδερφούλα της αλλά το πιο ωραίο θεωρώ οτι είναι το τελευταίο που έχει ανεβάσει - το πιο γλυκούλι house tour που έχετε δει !!

Σας αφήνω δύο απ' όλα αυτά και είπαμε ετσι ? Θα πάτε να κάνετε subscribe  (μη με κάνετε ρεζίλι ε) τώρα που είναι και γιορτές κι επειδή τέλοσπάντων όλοι θέλουμε μια δόση χαράς στη ζωή μας !





Το house tour που σας έλεγα !! ^^


 Και ένα από τα βιντεάκια με την αδερφούλα της ! <3




Είδατε τι ταλέντα βγάζει η σχολή μας ? εε εε ??



Λοιπόν αυτά από εμένα αγαπημένοι μου φίλοι !!

Ελπίζω να απολαύσατε τη σημερινή μας ανάρτηση και να περάσατε πολύ - πολύ καλά !!


Όταν πάτε στο κανάλι της να πείτε οτι πήγατε από μένα και να αφήσετε καρδουλίτσα στα σχολιάκια !


Ερώτηση της ημέρας : παραμονή  Χριστουγέννων ή Πρωτοχρονιάς ??


Καληνύχτα και ... 

Φιλούμπεςς!! <3 <3  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου