Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Overal reviews Απριλιου και Μαιου

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Τι μου κανετε ?

Εγω σκεφτηκα να σας κανω μια μεγαλη αναρτησουλα με τεσσερα υπεροχα βιβλια , τεσσερα πανεμορφα τραγουδια και δυο μαγικες ταινιες!!

Ναι ναι καλα καταλαβατεε!!

Οπως λεει και ο τιτλος ειπα να κανω τα overall review που σας χρωσταω διοτι αν δεν τα κανω τωρα και τα δυο μαζι το ενα σιγουρα θα χαθει!

Και δεν το θελουμε αυτο σωσταα?


Παμε λοιπον στα τραγουδακια μας!!

1 summer paradise ~ Simple Plan
2 One ~ Ed Sheeran
3 summer~ Calvin Harris
4 waves~ δν ξερω παιδια σορρυ

( links στο τελος της αναρτησης)

Και τωρα για την βραδινη μας ψυχαγωγια στο σπιτι οι 2 τοπ ταινιες των  μηνων που περασαν ...

 1  The maze runner
 2  Lola 

Kαι τωρα το καλυτερο αλλα ταυτοχρονα το χειροτερο κομματι της αναρτησης!!

Γιατι μου ειναι υπερβολικα δυσκολο να ξεχωρισω τεσσερα μονο βιβλια απο ολα αυτα που διαβασα !

Ας κανω μια προσπαθεια...

1  Η πολη της σταχτης 
2 Χαρρυ Ποττερ κι ο αιχμαλωτος του Αζκαμπαν (ΞΑΑΝΑΑΑ)
3 Η πολη των θηριων 
4 Το βασιλειο του χρυσου δρακοντα

Και καπου εδω τα λινκ που σας χρωσταωω....

summer paradise 

one 

summer 

waves 


http://mywonderlandforbooks.blogspot.gr/2015/06/blog-post_17.html 


Αυτα απο εμενα αγαπημενοι μου φιλοιιι!!!!!

Καληνυχτεςς!!

φιλουμπες <3 <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου