Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Blogmas day 3 & 4


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Τι μου κάνετε ?

Ελπίζω τώρα που μιλάμε πιο συχνά να είστε πολύ πολύ πιο χαρούμενοι!!

Τι πιο συχνά θα μου πείς , εδώ λες οτι κάνεις μπλογκμασ και δεν ανεβάζεις κάθε μέρα !

Έχετε δίκιο αλλά οι υποχρεώσεις τρέχουν πιο γρήγορα από έμενα ! Πολύ πιο γρήγορα. Πάρα πολύ πιο γρήγορα ...

Τέλοσπάντων στο θέμα μας !

Σήμερα η ανάρτηση είναι διπλή !

 σε μέρες εννοώ - μην περιμένετε περισσότερο content  


Σήμερα αποφάσισα να σας πω κάποια πράγματα για τα Χριστούγεννα  (21 μερες - μη νομίζετε οτι ξεχάστηκα χεχε )

Να σας μιλήσω τέλοσπάντων για το πως εγώ εκλαμβάνω τη γιορτή αυτή...

Χριστούγεννα λοιπόν...




                                 Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννα





Για εμένα τα Χριστούγεννα είναι κατεξοχήν οικογενειακή γιορτή αν και low key ποτέ δεν συμπάθησα τις μεγάλες οικογενειακές " συνάξεις ". Ξέρεις αυτές που μαζεύεται όλο το σόι και καταλήγεις να τρως με καμιά δεκαριά αγνώστους που σου παρουσιάζονται ως "Θεια Μαρία " και " Θείος Γιώργος " ?

Και τρέχα γύρευε ποια Μαρία και ποιός Γιώργος είναι τώρα αυτοί!

Και το πιο αστείο είναι ότι όλοι - μα όλοι αυτοί οι άκυροι ή  θα έχουν να διηγηθούν μια ιστορία από την ντροπιαστικότατη παιδική σου ηλικία ( έλα τώρα όλοι ξέρουμε τι βλαμμένο ήσουν μικρό)  ή θα ανοίξουν καυγά για τα πολιτικά και θα γα... ( -ργαληθει ) το κατα τα άλλα ήρεμο τραπέζι σας...

Και στην περίπτωση που καταφέρεις να επιζήσεις μετά τους καυγάδες έχεις να αντεπεξέλθεις στην δοκιμασια "μικρά ξαδέρφια - ανήψια" ( ο, τι έχετε τέλοσπάντων.. )

Εξηγούμαι για να μην έχουμε παρεξηγήσεις : λατρεύω τα παιδιά , μπορώ να παίξω μαζί τους με τις ώρες

Αλλά , στις γιορτές νομίζω η κατάσταση ξεφεύγει...

 Τα μισά θα τρέχουν μέσα στο σπίτι φωνάζοντας , τα άλλα θα κλαίνε επειδή νυστάζουν και πάντα μα πάντα θα υπάρχει αυτό το παιδι που αναρρωτιέσαι αν είναι όντως σόι σου ,γιατί δεν τρώει τίποτα...

( στο δικό μου σοι , ήταν, είναι και θα είναι ο αδερφός μου - αν και πολύ μεγαλύτερος απο πιτσιρίκι -)

( σε αγαπώ αδερφούλη <3 )

 Και ας περάσουμε στον παπού και τη γιαγιά ...

Ο παπούς απλά θα κάτσει από νωρίς στο τραπέζι και θα αρχίσει να λέει κρύα ανέκδοτα που διάβασε στην εφημερία ή θα λύνει σταυρόλεξο με τις ώρες...

Θα φωνάξει στα μικρά ( που λέγαμε πριν ) πάντα με όλη του την αγάπη όμως γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ο παπούς.. <3 <3

Και μετά η γιαγιά ...

Η γυναίκα η οποία τις άλλες μέρες του χρόνου είναι ο πιο ήρεμος και γλυκός άνθρωπος τον οποίο θα συναντήσεις στον κόσμο αλλάμε το που πλησιάσουν τα Χριστούγεννα ...

Είναι απλά μια μετάλλαξη - κάτι το υπερφυσικό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας

Παρανορμαλ ακτιβιτι την οποία ποτέ κανείς δεν κάθεται να εκτιμήσει ( αγγλικά στα καλύτερά τους )

( πνεύμα που καταλαμβάνεις τις γιαγιάδες μου αν με ακούς σε αγαπώ κι έσενα )

Αυτό το ήρεμο  λοιπόν πλάσμα που όταν ήσουν μικρή σου έλεγε παραμύθια τώρα σου δινει απλά διαταγές τη μια μετά την άλλη , ενώ παράλληλα κάνει αξιολογικά σχόλια του τύπου " να δω πότε θα νοικοκυρευτείς , κορίτσι πράμα " και " να δω ποιά θα σε πάρει έτσι καλομαθημένο που σε έχουμε κάνει "

Αλλά πέρα από την πλάκα οι γιαγιάδες είναι άγγελοι σταλμένοι εξ ουρανού να σώζουν καταστάσεις και πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς τις γιαγιάδες μου ... <3


Οικογενειακή λοιπόν υπόθεση τα Χριστούγεννα !

Άλλα υπάρχουν και κάποιοι τυχεροί οι οποίοι για κάποιο λόγο μπορούν να αγνοήσουν τις υποχρεώσεις τους και να πάνε ταξιδάκι τα Χριστούγεννα ! Δεν θα έπρεπε να μιλάω γιατί έχω το χωριό μου ππου είναι κάτι σαν τον παράδεισο για μένα αλλά με ξέρετε πια - αγαπώ την γκρίνια!


Αχχ μια Βουλγαρία θα πήγαινα ... Ή κάπου αλλού βόρεια! Ίσως και στο χωριό του Αι βασίλη στη Λαπωνία !!


Αν ήμουν καρτούν τα μάτια μου θα είχαν καρδούλες τώρα...

Αποφασίζω αυθαίρετα να μην μιλήσω για τα γλυκά και τα συναφή γιατί ξέρω οτι θα τα λιγουρευτώ και η ώρα είναι μία το πρωί...

Επίσης έτσι δημοκρατικά αποφασίζω να τελειώσω την ανάρτηση γιατί έχω κουραστει τραγικά...

Δεν ξέρω ποιός ήταν ο αρχικός μου σκοπός για αυτήν την ανάρτηση ...

Κατέληξε rant για την οικογένεία μου πάντως...

Ουψ... ( ; (;

Ερώτηση της ημέρας ( ή της νύχτας ) : Κουραμπιέδες ή μελομακάρονα ??


Αυτά λοιπόν από εμένα για εσάς αγαπημένοι μου φίλοι !!

Αύριο πάλι (;

Να περνάτε καλά !

Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3

3 σχόλια: