Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Κατι σαν ευχαριστω!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες !!

Σημερα μιας και ειμαστε στην πρωτη μερα του 2016  αποφασισα να κανω μια μικρη αφιερωση στην προοδο που εχει κανει η μικρη μας διαδυκτιακη παρεουλα αυτον τον καιρο!

Ετσι λοιπον κλεινουμε σχεδον το 2015 με 77!!! δημοσιευμενα σχολια!!!77?? μπορει να φαινεται μικρο το νουμερο αυτο αλλα για μενα ειναι αστρονομικο!!

Οι δημοσιευμενες μας αναρτησεις ειναι συνολικα 90! Δηλαδη τωρα σοβαρα ? Εχει μεγαλωσει  το μπλογκ μας!!

Οι προβολες μας συνολικα εχουν αγγιξει το αστρονομικο (για μενα) ποσο των  4.800 !!!!! Ειμαι φοβερα ευγνωμων σε ολους και σε ολες που με υποστηριζετε ειτε απο τα πρωτα μου βηματα ειτε μια δυο μερες πριν!!!

Σας αγαπω ολους παρα παρα πολυ για ολη σας την υποστηριξη και την υπομονη!!


Μερικες ομορφες χειμωνιατικες εικονες!!




 




                                                                             


και το ευχαριστω απο μενα για εσας που τοσο πολυ θελω να σας πω ! Απο τα πιο ανηλιαγα βαθη της καρδιας μου!! Ειστε ολοι σας οι καλυτεροι αναγνωστες!!


    






                                                                                    



Σε ολες τις γλωσσες!! Λοοιιιποοονν αυτα απο μενα!!
Σας αγαπω ολους πολυ και ελπιζω τον καινουριο χρονο να ειστε ολοι συντονισμενοι στην μικρη μας χωρα των θαυματων για τα καινουρια πραγματα που θα μας διασκεδασουν αλλα και θα μας κρατησουν συντροφια!!

Καληνυχτεεςςς!!!

2 σχόλια: