Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Μια επιλογή μπορεί να σε μεταμορφώσει! ~ Εκδόσεις Ψυχογιός ~


Γειά σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Τι μου κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά!

Σήμερα έχω να δηλώσω οτι κρυώνω ... Ναι έχει φτάσει μεσημέρι και δεν έχει ζεστάνει ακόμη... Ούτε έχει βγάλει ήλιο... Χμμ ... Φθινόπωρο ? Δεν ξέρω.

όπως και νά χει σήμερα αποφάσισα να σας κάνω μια κριτική . Έχω αρκετό καιρό να σας κάνω οπότε γιατί όχι ?

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το βιβλίο  " Απόκλιση " της Βερόνικα Ροθ από τις εκδόσεις Ψυχογιός!

Πάμε να δούμε περίληψη από το οπισθόφυλλο ! 




                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για απόκλιση   



Και το εξώφυλλο μας : 



                                                     Σχετική εικόνα

Προσωπική άποψη : 


Αυτό το βιβλίο για κάποιο λόγο έλειπε από τη συλλογή μου για περισσότερο καιρό απ ότι θα έπρεπε και το πρόβλημα είναι οτι δεν έχω ιδέα πως συνέβη... Οπότε έδρασα άμεσα και ξεκίνησα να μαζεύω αυτά τα 4 βιβλιαράκια ! 

Έχω να πώ οτι μου άρεσε πολύ! Φυσικά δεν είχε κλασσικά τίποτα να χάσει απο την αντίστοιχη ταινία ! Δεν ξέρω αν είμαι προκατειλημμένη με τα βιβλία ή αν απλά όλες σχεδόν οι ταινιές που βασίζονται σε βιβλία  είναι χειρότερες από αυτά ....

Η πρωταγώνιστρια Μπιατρις - Τρις παρουσιάζεται μέσα στο βιβλίο μέσα από σκέψεις , συναισθήματα και πράξεις. Είναι μια πολύ καλή παρουσίαση δεδομένου οτι δεν λαμβανει σχεδόν καθόλου υπόψην την εξωτερική εμφάνιση και αυτό για μένα είναι που κάνει αυτό το βιβλίο ξεχωριστό! 

Αυτή όμως η " εσωτερική "  περιγραφή εξυπηρετεί κι άλλον ένα σκοπό... Στην φατριά που ανήκει η Μπιατρις - τους Ανιδιοτελείς - το βάρος δε δίνεται ποτέ στον εαυτό σου παρά στους συνανθρώπους σου . Έτσι απαγορεύεται άτυπα να κοιτάς τον εαυτό σου σε καθρέφτες - γιατί η ματαιοδοξία δεν ενθαρρύνεται  αφού σχεδόν εναντιώνεται με την ανιδιοτέλεια -. Εγώ το φαντάζομαι κάπως έτσι : τα μικρά παιδιά μέχρι κάποιο σημείο δεν ξέρουν πως μοιάζουν εξωτερικά . Μέχρι οι γονείς τους δηλαδή να τους δείξουν τον καθρέφτη όπως κάνει και η μαμά της Μπιατρις όταν την κουρεύει πριν την τελετή επιλογής... 


Και φυσικά η τελετή...  Βασικά θα γελάσετε αλλά εγώ την τελετή αυτή τη θεωρώ κάτι σαν τις πανελλαδικές! Πριν γελάσετε και κλείσετε την ανάρτηση σκεφτείτε το λίγο! Μιια επιλογή θα καθορίσει το υπόλοιπο της ζωής σου ? Ωω έλα τώρα βγάζει απόλυτο νόημα! Και η επιλογή πανεπιστημίου θα καθορίσει τη ζωή σου κατα μία έννοια!

Ενάξει πάμε παρακάτω γιατί βγαίνω εκτός θέματος ... 

Τέλοσπάντων τα παιδάκια επιλέγουν τη φατριά τους - γίνεται γενικά ένας ψιλοχαμός ... Μετά πάνε να ζήσουν με τις φατριές τους και αρχίζει η περιπέτεια! Όχι μόνο πρεπεί να προσαρμοστούν σε διαφορετικό περιβάλλον αλλά και σε διαφορετική νοοτροπία , συνήθειες και αξίες ..

Καθώς η φατριά είναι πάνω από το αίμα ( fraction before blood ) η Μπιατρις θα πρέπει για πρώτη φόρα να ζήσει τελείως ανεξάρτητα από την οικογένειά της και κατά έναν τρόπο να μη νιώθει γι αυτούς όπως ένιωθε...

Οι επιλογές που καλείται να κάνει η Τρις αλά και οι άλλοι μυούμενοι είναι δύσκολες και σε πολλές περιπτώσεις θα τους φέρουν σε συγκρουση με τους υπόλοιπους αλλά και με τα πιστεύω τους... 

Αν σε έβαζαν να διαλέξεις τη ζωή σου τι θα διάλεγες? 

Το λάτρεψα και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον αναζητά ένα βιβλίο που να συνδυάζει περιπέτεια , ρομαντισμό , δράση  και αρκετό δράμα σε σωστές αναλογίες ! 


Αυτά γενικότερα απο εμένα φίλοι μου ! 

Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσε ή αν θα θέλατε μετά από αυτό να το διαβάσετε !


Θα το βρείτε λογικά στα βιβλιοπωλεία αλλά αν δεν το χετε υπάρχει ένα μαγικό site όπου μπορείτε να μπείτε και να το παραγγείλετε : 


https://www.psichogios.gr/site/ 


Εκεί θα βρείτε πραγματικά οτιδήποτε χρειάζεστε ! (; (; 

Αυτά από εμένα αγαπημένοι μου φίλοι !!

Θα τα πούμε σύντομα !!

Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου