Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

What i' m currently reading - What i wanna read (AUG 2018)




Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Πως περνάτε? Ελπίζω να είστε καλά !

Σήμερα σας έχω μια ανάρτηση λίγο διαφορετική !

Δεν την έχω ξανακάνει χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος αλλά ... οκ !

Σήμερα λοιπόν θα σας δώσω πληροφορίες για το τι συμβαίνει -αναγνωστικά τουλάχιστον- στη ζωή μου και στο μυαλό μου ( που βέβαια το χάος αυτό αντικατοπτρίζει και άλλους τομείς...αλλά αυτό είναι άλλο θέμα... )

Τέλοσπάντων πάμε στην ανάρτησή μας!!

Πάμε πρώτα στα βιβλία που τώρα με απασχολούν!  

Από ελληνικά βιβλία παιδιά δεν διαβάζω κάτι τώρα η αλήθεια είναι αν εξαιρέσουμε τις... επαναλήψεις σε ήδη γνωστά βιβλία...

Από Αγγλικά τώρα ,  σε φυσικό αντίτυπο διαβάζω το " original sin " της P.D James και μέχρι τώρα το έχω πραγματικά αγαπήσει! Περνώ μεγάλο μέρος από τις μέρες μου διαβάζοντάς το αλλά το πάω αρκετά αργά μπορώ να πω ... Δεν ξέρω ίσως επειδή είναι καλοκαίρι και δεν μαζεύομαι εύκολα σπίτι...

Σε μορφή pdf τώρα διαβάζω το Throne of glass φυσικά πάλι από τη Sarah J Maas που επίσης πάει κάπως αργά  κυρίως όμως γιατί έχω το άλλο στη μέση και δεν μπορώ να διαβάζω πολλά βιβλία μαζί!
( ψυχαναγκαστικοί αυτού του κόσμου ενωθείτεε... )

Και τέλος "διαβάζω " σε audiobook το " a court of wings and ruin" της Sarah J Mass που και πάλι έχω διαβάσει νωρίτερα σε pdf .... Ξεκάθαρα για την απόλαυση της αφήγησης  το κάνω αλλά και επειδή ταξιδεύω αρκετά και δεν μπορώ να διαβάζω γιατί ζαλίζομαι ...
Τι καλύτερο από ένα ταξίδι παρέα με το αγαπημένο σου βιβλίο ??


Αυτά είναι τα βιβλία που με απασχολούν αυτή την περίοδο!!


Αποτέλεσμα εικόνας για belle reading


Τι λέτε θέλετε να μάθετε τι θέλω να διαβάσω?


( Βασικά δε με πολυνοιάζει οπότε πάμε ... πλακίτσα !! όχι ε? εντάξει το κόβω)

Τι θέλω να διαβάσω : 


Φυσικά θέλω να διαβάσω πολλά πράγματα αλλά αποφάσισα να σας πω τα βασικά ( αλλιώς θα σου έπαιρνε μέχρι αύριο να τελειώσεις την ανάρτηση και κανείς μας δεν το θέλει αυτό πίστεψε με ... )

Και φυσικά θέλω να διαβάσω κι άλλη Sarah - ΠΟΛΥ Sarah  !!!

Αρχικά θέλω να διαβάσω ΚΑΙ στα ελληνικά το" A court of wings and ruin " 

Μετά θέλω να διαβάσω όλη την σειρά που ξεκινα με το throne of glass που έχει βγει στα ελληνικά  ( νομίζω )

Επίσης έχω μια επιθυμία να διαβάσω και άλλου είδους βιβλία ... 

Τι εννοώ θα με ρωτήσεις ... 

Λοιπόν , θέλω να διαβάσω και βιβλία που δεν είναι ξέρετε τώρα τα γνωστά που διαβάζουμε και αγαπάμε λίγο πιο πολύ 

Θέλω να πάω στα πιο κλασσικά και στα πιο... φιλοσοφικά αν θέλετε ... 

Είναι κάτι που θέλω καιρό τώρα αλλά δεν έχω ξεκινήσει ακόμη... 


Οπότε κάποια στιγμή θα σας έρθουν και τέτοιου είδους κριτικές ( be ready! )  

 
                                        Αποτέλεσμα εικόνας για belle reading



Aυτά από εμένα για σήμερα !

Ελπίζω να μην σας κούρασα που άργησα να ανεβάσω !

Να περνάτε καλά και να είστε αισιόδοξοι!!

Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου