Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Τα τραγούδια της εβδομάδας !!


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Ελπίζω το καλοκαίρι σας να είναι υπέροχο μέχρι τώρα !!

Ελπίζω να έχετε κάνει πολλά μπάνια και να έχετε χαλαρώσει !!

Εγώ σήμερα αποφάσισα να επενδύσω τις μέρες σας με μουσικούλα γιατί η μουσική είναι πάντα κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο!!

Το θέμα είναι πως έχω ακούσει υπερβολικά πολλά νέα τραγούδια και δεν ξέρω ποια να πρωτο- βάλω!!

Τέλοσπάντων ας ξεκινήσουμε!!


Αυτή η ανάρτηση δεν θα μπορούσε να είναι ολόκληρη χωρίς να περιέχει το αγαπημένο μου συγκρότημα και το καινούριο τους τραγούδι!!

Youngblood λοιπόν από 5 seconds of summer (5sos )



Κάθε φορά που το ακούω το λατρεύω και λίγο περισσότερο παιδιά δεν ξέρω τι γίνεται!

Πείτε μου στα σχόλια αν θα κολλούσατε κι εσείς

 Επόμενο τραγούδι για σήμερα είναι ένα ακόμη από τα αγαπημένα μου .. Αυτό το τραγούδι νομίζω με ηρεμεί όσο τίποτα άλλο...

2002 από Anne-Marie λοιπόν ! Εnjoyy !



Όμορφο σωστά?


Θυμάστε από παλιότερες αναρτήσεις που σας έλεγα πως θα είναι δύσκολο να βρείτε σε αυτές τις αναρτήσεις τραγούδια που βγήκαν πολύ πρόσφατα? Είμαστε εδώ για να το επιβεβαιώσουμε


Η Taylor είναι θεά δεν ξέρω τι λέτε ...


Παιδιά συνειδητοποίησα οτι τα τραγούδια που έχω είναι πάρα πολλά οπότε λέω να βάλω προς το παρόν άλλο ένα τελευταίο και να κάνω μια ακόμη ανάρτηση την άλλη εβδομάδα με τα υπόλοιπα !


Νervous από Shawn Mendes για το κλείσιμο :




Το καλύτερο σας άφησα για το τέλος ( ;


Λοιπόν αυτά από εμένα προς το παρόν !!

Αύριο σας περιμένει μια τέλεια ανάρτηση !!

Get exited !!!


Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου