Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

" Πες μου τι βλέπεις " "εναν κόσμο διχασμένο" ~ Εκδόσεις Ψυχογιός


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστεςςς!!!

Ελπίζω να είστε καλά! Ελπίζω να περνάτε υπέροχα το καλοκαίρι σας ...

Εγώ αποφάσισα να κάτσω στον υπολογιστή επιτέλους και να σας κάνω ανάρτηση ...

Έβαλα λοιπόν τον ανεμιστήρα να με χτυπάει σταθερά και σας ήρθα!

Σήμερα λοιπόν σας έχω κριτική! Ας βουτήξουμε !!

Το βιβλίο μας λέγεται " οργή και ομίχλη " της Σαρα Τζ Μαας  και έρχεται στα χέρια μας από τις εκδόσεις Ψυχογιός !!!

Είναι το δεύτερο βιβλίο της σειράς που ξεκινά με το " αγκάθια και τριαντάφυλλα"  ( κριτική θα βρείς ΕΔΩ )








Περίληψη από το οπισθόφυλλο : 

«Πες μου τι βλέπεις». «Έναν κόσμο διχασμένο». 

Η Φέιρα γλίτωσε από τα χέρια της Αμαράνθα και κατόρθωσε να επιστρέψει στην Αυλή της Άνοιξης – όμως το τίμημα αποδείχτηκε μεγάλο. Παρότι πλέον διαθέτει τις δυνάμεις των ξωτικών, η καρδιά της παραμένει ανθρώπινη και δεν μπορεί να ξεχάσει όσα τρομερά χρειάστηκε να κάνει προκειμένου να σώσει τον λαό του Τάμλιν. Και ενώ προσπαθεί να διαχειριστεί τον σκοτεινό ιστό των πολιτικών ισορροπιών της Αυλής, του πάθους και των μεθυστικών δυνάμεών της, μία δύναμη, απείρως σκοτεινότερη, καιροφυλακτεί και ίσως η Φέιρα αποδειχτεί το κλειδί για την αντιμετώπισή της. Για να συμβεί αυτό, όμως, θα χρειαστεί να τιθασεύσει τα φοβερά χαρίσματά της, να γιατρέψει τη ραγισμένη ψυχή της και να αποφασίσει πώς θέλει να διαμορφώσει το μέλλον της…   




Προσωπική άποψη : 

Λοιπόν ... Ήταν κλασσικά ένα από τα πιο αξιόλογα βιβλία που διάβασα ... Ήταν ... ήταν ... Εξαιρετικό! Τέλειο ! Συγκλονιστικό ! Ήταν πολύ ωραίο .... 

Είχε σασπενς , γοητεία , πλοκή ! Είχε όλα όσα ζητούσα στο δεύτερο βιβλίο ... Ήταν ακριβώς ότι έπρεπε για την αναμονή ! Δεν ξέρω τι άλλο να πω αλήθεια! Το λάτρεψα!

Αμέσως μόλις η Φέιρα  μολις έχει επιστρέψει στην Αυλή της Άνοιξης και ζει την ζωή που έβλεπε στα όνειρα της στο σπίτι της στο χωριό της πέρα από το τείχος . Είναι ιδιαίτερα πλούσια , μπορεί να ζωγραφίζει όσο θέλει κι έχει έναν άντρα να την αγαπά και να την προσέχει... Ή οχι .... 

Όλα οδηγούν στο γάμο της Φέιρα με τον Τάμλιν και η Φέιρα με   την τελευταία να πλήττει στο επίκεντρο των ετοιμασιών ... Αποφασίζει να αλλάξει την κατάσταση της προσπαθώντας να λάβει δράση εκτός του σπιτιού... Ομως τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς όπως τα είχε σχεδιάσει... 

Τελικά συυνειδητοποιεί οτι αυτή η ζωη δεν ήταν ακριβώς αυτό που είχε ονειρευτεί . Είναι πολύ ... ήρεμη... Κι όμως η μέρα του γάμου έχει σχεδόν φτάσει και η απελπισία της Φέιρα κορυφώνεται... 

Θα γλιτώσει η Φέιρα από την μοίρα της? Θα καταφέρει να αποφύγει την προκαθορισμένη γι αυτήν ζωή ?

Άντε τι κάθεστε? Ακόμη να αγοράσετε το βιβλίο ? 



 book unboxing


Αυτά από εμένα αγαπητοί μου αναγνώστες!! 

Πείτε μου στα σχόλια αν η παρουσίαση μου σας κίνησε το ενδιαφέρον να αγοράσετε το βιβλίο!!

Όσο για εμάς , θα τα πούμε στην επόμενη ανάρτηση  !! 

(δεν ήταν απειλητικό )

Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου