Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Η αναζητηση του τιγρη!! ( και r.i.p εκδοσεις πλατυπους)

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Σημερα ειμαι πολυ χαρουμενη και θα σας κανω κι εσαας αφου εχω νεα κριτικουλαα!!!Ναι μπορειτε να το πιστεψετε αφοβα! Επιτελους βρηκα χρονο και  ανεβαζω!!Αυτο το βιβλιο ηταν απο τα πιο ενδιαφεροντα  που εχω διαβασει! Για αυτο ας μην καθυστερουμε ! παμεε!!




                              




Λοιπον η περιληψη:

Πίστη. Εμπιστοσύνη. Επιθυμία.
Μέχρι που θα έφτανες για να ελευθερώσεις αυτόν που αγαπάς;
Μετά την επιστροφή της στο Όρεγκον, η Κέλσι προσπαθεί να ξαναμαζέψει τα κομμάτια της ζωής της αφήνοντας στην άκρη τα αισθήματά της για τον Ρεν. Όταν ο κίνδυνος ξαφνικά την αναγκάζει να αναλάβει άλλη μια αποστολή στην Ινδία με τον ασυμβίβαστο αδελφό του Ρεν, τον Κίσαν, ο οποίος είναι επίσης αιχμάλωτος της κατάρας του Τίγρη, οι δυο τους αρχίζουν να αμφισβητούν το πεπρωμένο τους. Η ζωή του Ρεν ισορροπεί σε τεντωμένο σχοινί, όπως και η αλήθεια στην καρδιά της Κέλσι.
Γεμάτη κίνδυνο, μαγευτικά όνειρα και επιλογές της καρδιάς, η Αναζήτηση του Τίγρη φέρνει τους τρεις ήρωες ένα βήμα πιο κοντά στο σπάσιμο της αρχαίας κατάρας που τους δένει.



Και τωρα η δικη μου αποψη (με λιγα spoiler)

Λοιπον... αυτο το βιβλιο οταν το τελειωσα ημουν σε φαση οοοοχιιιιιιιι!!!!! Τι θα κανωωωω τωρααα???
Η πλακα ηταν οτι μετα απο τις ευχαριστιες και αυτα ειχε ενα αποσπασμα απο το εππομενο βιβλιο το οποιο ακομα δεν εχω βρει γιατι ο εκδοτικος οικος που τα εβγαλε εκλεισε!! :(( Και ειχα εξοργιστει βασικα!! Με το δικιο μου απο μια πλευρα !Δηλαδη μας δουλευουνε? Τελοσπαντων παμε παρακατω!! Αφου λοιπον τελειωσε το πρωτο σοκ απο το προηγουμενο βιβλιο εγω σαν πιστη βιβλιοφαγος ξεκινησα το δευτερο!! Καλα τα παιξα λιγο στην αρχη! Κοντευα να βαλω τα κλαμματα και εκνευριζομουν λιγο σε καποια σημεια αλλα μετα το αφησα να με παρασυρει στο ταξιδι του!!

Δεν μπορω να βρω αρκετα λογια να το περιγραψω αλλα θα προσπαθησω...
Αυτο το βιβλιο τα ειχε ολα!! Δραση , αγωνια , ρομαντισμο , χιουμοριστικη διαθεση  και απιστευτο συναισθημα !! Ο τροπος με τον οποιο η συγγραφεας περιγραφει ολα τα γεγονοτα καθως και οι πανεμορφες περιγραφες της συνεθεταν τον πιο ομορφο προορισμο του καθε αναγνωστικου ταξιδιου !!

Η συγγραφεας εχει τρομερα υπεροχη φαντασια!!Δεν ξερω πως αλλα μου εχει δημιουργησει μια αισθηση σεβασμου!Γενικως οποιος συγγραφεας με εμπνεει και με κανει να αγαπησω τα βιβλια του μου δημιουργει το αισθημα σεβασμου....Το παθαινει κανεις αλλος αυτο?

Το δευτερο βιβλιο ειχε εξισου δυνατα συναισθηματα αναμεσα στους βασικους ηρωες με το πρωτο! Και ναι η Κολιν καταφερε παλι με το μαγικο της χερι να τα μεταδωσει με ενταση στους αναγνωστες!!


Δεν περιγραφω αλλοο!! Ηταν πολυ ομορφο και καμια λεξη δεν ειναι ικανη να το περιγραψει! Αυτα λοιπον απο εμενα!! Πειτε μου κι εσεις αν σας εβαλα στον πειρασμο να το διαβασετε  και τα λεμε στην επομενη αναρτηση!!!

γειααα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου