Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Η καταρα του τιγρη!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!


Εχω παρα πολυ καιρο να σας κανω αναρτησησ και σημερα επανερχομαι δυναμικα με νεα κριτικη βιβλιου!Ναι ναι! καλα ειδατε και κριτικη και για το συγκεκριμενο βιβλιο!!Το οποιο επι τη ευκαιρια λεγεται "Η καταρα του τιγρη " και ειναι γραμμενο απο την αγαπημενη μας Colleen Houck!

                                            
                                       

Ετσι λοιπον παμε στην περιληψη απο το οπισθοφυλλο του βιβλιου!


Πάθος. Μοίρα. Αφοσίωση. Θα τα ρίσκαρες όλα για να αλλάξεις το πεπρωμένο σου; Το τελευταίο πράγμα που πίστευε η Κέλσι Χέις ότι θα έκανε το καλοκαίρι ήταν να προσπαθήσει να σπάσει μια ινδική κατάρα τριακοσίων ετών. Μαζί με ένα μυστηριώδη τίγρη που τον λένε Ρεν. Στην άλλη άκρη του κόσμου. Και όμως, αυτό ακριβώς συνέβη. Αντιμέτωπη με σκοτεινές δυνάμεις, συναρπαστική μαγεία και μυστικούς κόσμους όπου τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται, η Κέλσι ρισκάρει τα πάντα για να ενώσει τα κομμάτια μιας αρχαίας προφητείας, ικανής να σπάσει για πάντα την κατάρα. “Πέθαινα. Το ήξερα. Τουλάχιστον είχε εξαφανιστεί ο πόνος.Ήθελα να του πω ότι τον αγαπούσα. Έπειτα με τύλιξε το σκοτάδι…”

Και τωρα η προσωπικη μου αποψη!

Λοιπον... ειναι ενα βιβλιο μαγικο και τελειο με πλοκη , μυστηριο , συναισθημα και.... Βασικα δεν ξερω τι αλλο...!! Πολυ τελειο βιβλιο 1 Ελαφρυ και ταυτοχρονα βαρυ σε περιεχομενο με πολυ ωραια και γρηγορη ροη που σε κανει να τρως τα νυχια σου απο την αγωνια...!!

Κατι αλλο που με ενθουσιασε απιστευτα ηταν η πληθωρα πληροφοριων για την Ινδια στην οποια διαδραματιζοταν  η ιστορια!! Οι ιστορικες πληροφοριες ηταν τελεια ενσωματωμενες στην πλοκη του βιβλιου καθως και γεωγραφικες πληροφοριες εντασσονταν και αφομοιωνονταν πληρως απο την ιστορια!!

Μεγαλειο!! Υπεροχη ! Τελειοτητα!!Λοιποονν εγω δεν μπορω να βρω αλλα λογια να το περιγραψω οποτε παραιτουμαι!!

Μονο αγαπη απο εμενα αναγνωστες μου !!
Ελπιζω να σας κινησα το ενδιαφερον και να το διαβασετε!
Θα μου αρεσε παρα πολυ να μου πειτε την δικη σας γνωμη στα σχολια!!
Καληνυχτεεςς!!

3 σχόλια: