Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Γραφοντας το δικο μου παραμυθι (part 2)

Γεια σας και παλι αγαπητοι αναγνωστες!!!!
Σας παρουσιαζω και το 2ο μερος απο το παραμυθι μου!!!

[...] Που λετε η Λιδα αφου με ξεναγησε στην κρυσταλλινη σπηλια , τον '' Σοκολα'' ποταμο , το παραμυθενιο σοκολιβαδι και τη λιμνη κρουασαν οπου εβγαιναν και εμπαιναν χιλιαδες νεραιδουλες{Αυτα ηταν τα πραλινα λουτρα που βοηθουσαν τα ρευματικα!!!}Λιγο πιο κατω το νεραιδοσχολειο ειχε παει εκδρομη στα '' φουντουκηπεδα'' οπου αγορια και κοριτσια επαιζαν '' φτεροσφαιρο'' Σ' ολο το ταξιδι μου δεν ειδα πουθενα κανενα σπιτι!!! Στο μεταξυ η συνοδος μου που ειχε εκνευριστει απο τα επιφωνηματα θαυμασμου που μου ξεφευγαν καθε λιγο και λιγακι μου λεει:
-Τα  ξερεις ολα τα φωνηεντα μπραβο!! Φτανει ομως τωρα ενταξει???Ομως η απορια μου εμεινε οποτε αποτολμησα διστακτικα την ερωτηση... Λιγα λεπτα και μπολικα φαρμακερα , δολοφονικα βλεμματα αργοτερα μου απαντησε ''θα τα δεις ολα σ'ενα λεπτακι '' ''Ανυπομονα πλασματα αυτοι οι ανθρωποι!!! "σιγομουρμουρισε και μετα σταματησε ... Πραγματικα τα ειδα ολα !!!Σ μια χλοερη και καταπρασιν ηκοιλαδα ,στριμωγμενο αναμεσα σε δυο λοφους βρισκοταν ενα μικρο χωριουδακι (στρουμφακια) !!!Μονο που αντι για σπιτακια ειχε... πολυχρωμα , μικρα ...ομπρελινο!!!!!!!Καθενα απο αυτα ( που τελικα ηταν μανιταρακια) ειχε απο μια κατακοκκινη λαμπερη πασχαλιτσα απ' εξω !!Τα μικρα που δεν πηγαιναν σχολειο επαιζαν ξεγνοιαστα στις γειτονιες!!! Πριν προβαλω να συγκρατηθω ξεσπασα σε χειροκροτηματα!!Ενα βλεμμα της Λιδας με εκανε να καταλαβω ποσο απηυδισμενη και αγανακτησμενη ηταν μαζι μου!!! Ετσι μουρμουρισα ενα πνιχτο συγγνωμη και δεν ξαναβγαλα μιλια!!! [...]
Αυτο ητα το 2ο μερος !! Ελπιζω να σας αρεσε !!! Stay with me για το τριτο μερος της ιστοριας!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου