Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Γραφοντας το δικο μου παραμυθι

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!!
Ξερω οτι εχω να κανω αναρτηση πολυ καιρο και ζηταω χιλια συγγνωμη !!! Δεν σας ξεχασα πιστεψτε με!! Λοιπον σημερα η αναρτηση θα ειναι λιγο μεγαλη -ετσι για να σας αποζημιωσω για την απουσια μου!! Η σημερινη μου αναρτηση εχει σχεση με κατι που εχω γραψει εγω !! Το ειχα γραψει κανα δυο χρονια πριν αλλα τοτε δεν ειχα το θαρρος να το δειξω σε κανεναν (ακομα ντρεπομαι και δεν ξερω γιατι το κανω αυτο αλλα δεν πειραζει!!!)Λοιπον παμε???
Δεν ηξερα και δεν ξερω τι τιτλο να βαλω ( ισως να βρειτε εσεις)!!!
Το παραμυθι εχει πρωταγωνιστρια εμενα και σας  παρουσιαζω το πρωτο μερος!!!

                                   





Πηγα για υπνο πτωμα απο την κουραση .Η μερα μου στο σχολειο ηταν γεματη αγχος και τρεξιμο!Ανακουφισμενη λοιπον που ερχοταν Σαββατοκυριακο κοιμηθηκα γεματη αγαλλιαση!!
      " Ξυπνησα " ενα γλυκο , ηλιολουστο πρωινο με ενα λιλιπουτειο ανθρωπακι πανω στο στηθος μου!!Τρομαζω! Τρομαζει κι αυτο!! "Τι ειναι αυτο " σκεφτηκα .Μετα ομως καταλαβα! Ηταν μια νεραιδουλα!!!! Φορουσε ενα γαλαζιο φορεματακι με μοβ ακρες και κατι ομορφα κρυσταλλινα παπουτσια! Ομορφες , χαριτωμενες , καφε μπουκλιτσες πλαισιωναν το πορσελανινο κεφαλακι της!! Ο ασπρος λαιμος της στολιζοταν ομορφα απο ενα κολιε με μαργαριταρια (φιλικα προς το περιβαλλον)Τα μαγουλακια της ηταν ζουμερα και κοκκινα σαν δυο μικρες , φρεσκιες φραουλιτσες!!
'' Ποια εισαι μικρη δροσοσταλιδα??''  τη ρωτησα! ''ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ-ξερεις το ονομα μου ''απαντησε η Λιδα!![...]

Αυτο ηταν !!!Αν σας αρεσε απλως περιμενετε το δευτερο μερος!! Αν καποιος βρει τιτλο ας μου το πει με ενα σχολιο!!! Ευχαριστω!!!!

1 σχόλιο: