Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Καραντ(μπ)ίνα


Χελόου !

Τι μου κάνετε;

Πως μου είστε;

Πως περνάτε τις μέρες σας;;

Εγώ νιώθω ότι δεν κάνω τίποτα με τη ζωή μου αυτές τις μέρες . Επίσης νιώθω ότι όλες οι μέρες είναι ίδιες ακριβώς...

Έχω δει νομίζω όλα τα βίντεο ανθρώπων με ιδέες για το τι να κάνεις στην καραντίνα/όταν βαριέσαι, έχω στερέψει κι εγώ από ιδέες , έχω βαρεθεί να είμαι στον υπολογιστή...

Ξεκίνησα τα μαθήματα εξ αποστάσεως , οπότε περνάει κάπως η μέρα , αλλά μετά από κάθε μάθημα είμαι πτώμα και δεν έχω όρεξη για τίποτα...

Οπότε , αποφάσισα να κάτσω έτσι άυπνη , μετά από ολόκληρο τρίωρο μάθημα και να σας κάνω λίγη παρέα έστω κι από μακριά!!

Δεν ξέρω τι θα γράψω εδώ , είναι απλά μια ανάρτηση γεμάτη ασύνδετα μεταξύ τους πράγματα (ασυναρτησίες βασικά) για να πάρουμε λίγο κουράγιο!

Πάμε λοιπόν !

( στο άπειρο κι ακόμα παραπέρα!)

Αυτή η ατάκα είναι φυσικά από ταινία της αγαπημένης dısney  , οπότε κάπου εδώ θέλω να μοιραστώ μαζί σας πως κάθισα κοτζάμ γαϊδούρα και είδα τις δύο ταινίες lilo&stitch ! Ήταν ωραία γιατί θυμήθηκα την παιδική μου ηλικία!

Αν θυμάστε να το παίζει η τηλεόραση , γενικά αν θυμάστε τα ωραία παιδικά που έπαιζε η τηλεόραση όταν ήμουν εγώ σε αυτήν την ηλικία ( μπρατζ , πόκεμον , χελωνονιτζάκια , σαμπρίνα , μικροί Αϊνστάιν κλπ) τότε μπορούμε να μαζευτούμε όλοι μαζί να κλάψουμε ! Μετά την καραντίνα ...

Είμαστε πολιτικλι κορεκτ εδώ.


Οπότε πάρτε το αγαπημένο μου quote :




( αγαπημένο όλων μάλλον )

Τώρα που λέγαμε για ντίσνευ και τα σχετικά θυμήθηκα , πως όταν ήμουν υπεύθυνο άτομο και ανέβαζα πιο συχνά , υπάρχουν αναρτήσεις με ταινίες disney !!

 Ελπίζω να τις βρω για να σας τις βάλω εδώ !

*τρείς ώρες και δύο κουρασμένα μάτια αργότερα*

Παιδιά τελικά είναι μία ( πολύ υπέυθυνο! μπράβο μου όχι μπράβο μου )

Ενιγουέιζ , πάρτε την !


what if...

Disclaimer
Από το 2016 που την έγραψα δεν την έχω διαβάσει , είστε υπεύθυνοι για τη σωματική σας ακεραιότητα! ( όχι όχι πλάκα κάνω είναι ασφαλές ... νομίζω)


Πείτε μου στα σχόλια αν θα θέλατε να δείτε κάτι παρόμοιο !


Τώρα για να καταλάβετε πόσο τυχαία είναι αυτή η ανάρτηση σκέφτηκα να σας βάλω εδώ καμιά αστεία εικόνα που αποθήκευσα στο pinterest , το οποίο έχω κάψει τις τελευταίες μέρες ...

(κι όλο αυτό γιατί μόλις είδα μια ειδοποίηση)

Βαμοςς!


Disclaimer 

Έχω κρύο χιούμορ και λίγο μπλακ και λίγο απ' όλα τελοσπάντων καταλάβατε δεν έχω χιούμορ.


 










Παιδιά αν δεν το ρίξουμε και λίγο στην πλάκα δε θα βγει....

Νομίζω ήρθε η ώρα για λίγη μουσική!!

Δε θα πρωτοτυπήσω βάζοντας κάποιο νέο τραγούδι , θα σας βάλω αυτά που ακούω συνέχεια τώρα τελευταία...

 




   







Αυτά τα λίγα , καταθλιπτικά , ωραία τραγουδάκια , έτσι για να πάρετε μια γεύση...


Ξέρω  τι θα πείτε τώρα ...

Που είναι τα βιβλία που μας το έχεις κάνει θέμα τόσο καιρό εδώ μέσα;;


Old Books - Paper Hearts Gallery


Ήρθε η ώρα κοινό μου ηρεμήστε!!

Να πω την μαύρη μου αλήθεια δεν έχω πολύ-προλάβει να διαβάσω βιβλία , όμως διάβασα ένα ολόκληρο (!) βιβλίο!

Ήταν το "είναι ωραία η ζωή αδερφέ μου" του Ναζίμ Χικμέτ

(έρχεται κριτική σύντομα!)

Και τώρα ξεκίνησα κι άλλο !

αλίμονο που δε θα ξεκινούσα

Είναι λοιπόν το "Φλόγα και Άνεμος " του Στέφανου Δανδολου από τις εκδόσεις Ψυχογιός !!

(έρχονται πραγματάκια!)


ΦΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΣ


Και παράλληλα διαβάζω διάφορα ποιήματα (το άλλο μου κόλλημα)!

Δε θα σας βάλω κάποιο γιατί η ανάρτηση θα γίνει τεράστια και κανείς δε θα τη διαβάσει .(ούτε γώ θα τη διάβαζα μεταξύ μας αν ήταν μεγαλύτερη)


Οπότε κάπου εδώ θα κλείσει αυτή η ανάρτηση ασυναρτησιών και παράνοιας (είμαι μια άλλη- μπορεί και όχι πάμε παρακάτω)

Ελπίζω να σας έκανα να γελάσετε έστω και λίγο σε αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε !

Κι ελπίζω να ξεχαστήκατε έστω και λίγο!

Πέρα από κάθε πλάκα όποιος νιώσει ανάγκη να μιλήσει , να νιώσει ελεύθερος να μου στείλει ένα μειλ , να μου γράψει σχόλιο , γενικά είμαι εδώ παιδιά!!


Αυτά από εμένα αγαπημένοι μου φίλοι!!

Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση !

Φιλούμπεςς!! <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου