Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Ανοίγοντας την τσάντα που παίρνω κάθε μέρα στη σχολή ! ~ What's in my uni bag !


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Η εξεταστική τελείωσε κι εγώ είμαι εδώ με μια νέα φοιτητική ανάρτηση !

Ξεφεύγω λίγο από το γενικότερο πνεύμα του μπλογκ αλλά μου αρέσει να γράφω τέτοια κείμενα και πιστεύω πως κι εσείς περνάτε καλά διαβάζοντάς τα !

Άλλωστε μην ανησυχείτε , σε λίγο καιρό θα επιστρέψουμε στις πιο συνηθισμένες αναρτήσεις μας !!

Τώρα λοιπόν που πλησιάζει η πρώτη μέρα στο πανεπιστήμιο , όχι μόνο για τους πρωτοετείς !

Οπότε , τι καλύτερο από μια ανάρτηση που να λύσει τις απορίες πρωτοετών και μη για το τι χρειάζεσαι κάθε μέρα στη σχολή !

Κάποιες γενικές πληροφορίες πριν αρχίσουμε με το κύριο μέρος της ανάρτησης :

Δε θα χρειαστεί ποτέ μα ποτέ να έχετε μαζί σας βιβλία ( συγγράμματα όπως τα λέμε στο πανεπιστήμιο ). Είναι μεγάλα , βαριά και προορισμένα να σκονίζονται στις βιβλιοθήκες μας ( τα περισσότερα τουλάχιστον ... )

Δεν είναι ανάγκη να αγοράσετε σχολικό σακίδιο ( αν και θα το συνιστούσα. ) Είναι πρακτικό το θέμα βασικά. Ότι βολέψει τον καθένα !

Fun fact : μου πήρε ενάμιση μήνα να αποφασίσω τι με βολεύει !

Και ξεκινάμε !!

Πρώτα απ' όλα , ορίστε η τσάντα μου :





Μια απλή σχολική τσάντα σε χρώμα κόκκινο , με δυο θήκες , στην οποία όπως σας είπα κατέληξα μετά από πολλή σκέψη ...



Προχωρώντας στο μικρό τσεπάκι της τσάντας , έχω πάντα ή προσπαθώ να έχω πάντα  ένα πακέτο χαρτομάντιλα , ένα πακέτο μαντηλάκια , ενυδατική χεριών και φυσικά πορτοφολάκι για τα ψιλά ...




Τα θεωρώ όλα πολύ σημαντικά ιδιαίτερα στις σχολές που είναι λίγο δύσκολο να βρεις προϊόντα υγιεινής , αλλά και γενικότερα είναι σημαντικό να είναι τα χέρια σου πάντα καθαρά κι ενυδατωμένα...




( έχω μια αδυναμία στο κόκκινο κι αυτό βγαίνει προς τα έξω... )


Μετά σε ότι αφορά την μεγάλη θήκη :

Εδώ τα πράγματα αυξάνονται δραματικά και δεν είναι πάντα τα ίδια ...


Από τα πιο σημαντικά και μόνιμα , μια κασετίνα με στυλό , μολύβια κλπ κι ένα τετράδιο ή φύλλα ντοσιέ με γραμμές ( προσωπικά με βολεύουν και τα δύο. )






Περνώντας στα πιο πρακτικά , πορτοφόλι , γυαλιά ηλίου και ... στραβωμάρας ( όπως μου αρέσει να τα αποκαλώ ) και ό,τι αυτά συνεπάγονται ( πανάκια , υγρό για καθαρισμό κλπ )








Στα πιο γενικά , ένα μικρό βιβλίο - άσχετο με τη σχολή είναι πάντα χρήσιμο για να "σκοτώσεις" λίγο χρόνο όπου βρεις κενό. Είτε στα μέσα μαζικής μεταφοράς , είτε στα κενά μεταξύ μαθημάτων , τελοσπάντων το πιάσατε !

Σχετικά με το φαγητό και τα παρεπόμενα δε θα επεκταθώ, ξέρετε πολύ καλά πως αν περνάς πολλές ώρες στη σχολή και γενικότερα εκτός σπιτιού ή λέσχης ( όπως η ομιλούσα ) είναι το πλέον απαραίτητο πράγμα !



( not sponsored )


( για το βιβλίο που εικονίζεται stay tuned για κριτική )


Αυτήν την εικόνα παρουσιάζει γενικά η τσάντα που παίρνω στη σχολή ( με κάποιες αποκλίσεις ανάλογα τη μέρα )

Και φυσικά , κινητό , κλειδιά και όλα αυτά! 


Αυτά από εμένα για σήμερα αγαπημένοι μου φίλοι !

Ελπίζω να βοήθησα τους πρωτοετείς φίλους μας και να έδωσα ιδέες στους μεγαλύτερους !!

Τα λέμε σύντομα ! 

Φιλούμπεςς!! <3 <3 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου