Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

5 μηνες!!!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Σημερα κλεινουμε πεντε μηνες ζωης!!!!!Λοιπον ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο!!Ηθελα λοιπον σημερα να μοιραστω τη χαρα μου μαζι σας και να σας πω ενα τεραστιο ευχαριστω που εισασταν μαζι μου μεχρι τωρα και με στηριξατε με την παρουσια σας και τα σχολια σας!!






                   

                     



Ελπιζω να περασατε υπεροχα αυτους τους 5 μηνες μαζι μου ...




και να συνεχισετε να περνατε υπεροχα !!!!




Ιδιαιτερα ευχαριστω :
 Την υπεροχη και πολυ αγαπημενη μπλογκερ  +Chryssa Tsantsaraki  που βοηθησε αυτο το μπλογκ  να γεννηθει και να εξελιχτει σε αυτο που ειναι σημερα!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!



                                      

Και μετα θελω να ευχαριστησω ολους εσας που με εμπιστευτηκατε και μου ειπατε τη γνωμη σας!!




Ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!!


Να προσθεσω οτι δεν περιμενα ποτε οτι το μπλογκ αυτο θα εχει τοσο μεγαλη επιτυχια!!
Εχουμε φτασει εεπισημως τις  2274(!!!!!!!!!!!!!) προβολες και τα 56(!!!!!) σχολια!!

Σας ευχαριστω παρα πολυ για την υποστηριξη!!Σας υποσχομαι πως θα συνεχισω να κανω ακριβως οτι εκανα!!!!

Τελος(γιατι βιαζομαι λιγακι)
Καλο απογευμααα!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου