Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024

Ψυχοθεραπεία με τη μούμια~ 12 βιβλία σε 12 μήνες!!!

 

Γεια σας αγαπημένοι μου αναγνώστες!!

Καλωσήρθατε σε μια ακόμη βιβλιο-ανάρτηση!!

Στις αναρτήσεις του challenge "12 βιβλία σε 12 μήνες" ήρθε να προστεθεί και το βιβλίο του Ιουλίου!!!

Το βιβλίο μας για τον Ιούλιο, λοιπόν, είναι ένα από τα βιβλία τα οποία χαρακτηρίζω "μικρά αναπάντεχα θαύματα"... Όπως θα είδατε και από τον τίτλο, λέγεται "Ψυχοθεραπεία με τη μούμια" και το έχει γράψει η Νατάσσα Κωνσταντέλου!!

Πρόκειται για ένα ανάλαφρο πλην όμως εξαιρετικής γραφής βιβλίο, το οποίο έπεσε στα βιβλιο-φαγικά μου χέρια από μια φίλη (και δική μου και της συγγραφέα)! Το λάτρεψα, το "καταβρόχθισα" μια ωραία μέρα στην παραλία, οπότε πάμε να το δούμε χωρίς άλλη καθυστέρηση!!


Εξώφυλλο και περίληψη από το πίσω μέρος:


 


Μια αλλοπρόσαλλη ομάδα που θα τρέλαινε τον ψυχοθεραπευτή της άνετα. Βάλτε μαζί έναν αναποφάσιστο με έναν ανασφαλή. Μία εύθραυστη κυρία πολλών Μαΐων με μια νεαρή ελαφρόμυαλη. Έναν παροπλισμένο σύζυγο με μια διαζευγμένη που πνίγεται σε μια κουταλιά νερό. Έναν φοβικό με έναν φοβισμένο. Ανακατέψτε καλά. Προσθέστε τώρα την ψυχοθεραπεύτρια. Ανισόρροπη και εγωκεντρική που πιστεύει ότι είναι Γιάλομ και κάτι παραπάνω.
Καλώς ήλθατε στην πιο αστεία , μέχρι δακρύων, ομάδα ψυχοθεραπείας. Μία ομάδα που ΔΕΝ θα θέλατε να είστε μέλος.


Προσωπική άποψη ~κριτική:

Όπως ανέφερα και παραπάνω, το λάτρεψα!! Το τελείωσα απνευστί!! 
Είχα καιρό να διαβάσω βιβλίο που να μου τραβήξει την προσοχή από την πρώτη σελίδα και να μου κρατήσει το ενδιαφέρον μέχρι τέλους!

Διασκέδασα πάρα πολύ με τις καταστάσεις τις οποίες ζούσαν η πρωταγωνίστρια και οι χαρακτήρες του βιβλίου, γιατί ήταν πράγματα βγαλμένα από την καθημερινότητά μας, διανθισμένα με μπόλικο χιούμορ, σαρκασμό (και αυτοσαρκασμό). 
Οφείλω δε να παραδεχτώ, ότι αυτό το τελευταίο ήταν που με κέρδισε αφού (προσπαθώ να) είμαι αστεία σαρκαστική και η ίδια... 

Έξυπνη και μοντέρνα γραφή που ταιριάζει στο σήμερα, γρήγορη αφήγηση που δε γίνεται κουραστική και αέρας χαλαρός καλοκαιρινός! Ιστορίες και γεγονότα που θα σε εκνευρίσουν, θα αγαπήσεις, θα γελάσεις μαζί (ή με) τους χαρακτήρες και αυτά που ζουν. Σίγουρα θα ταυτιστείς και σίγουρα θα εμπνευστείς!!

Η ζωή είναι καλύτερη όταν βάλεις λίγη τρέλα και αυτό το βιβλίο είναι η απόδειξη!!

Τελειώνοντας το βιβλίο απέκτησα δύο έντονες επιθυμίες:

1. Να πάρω σκύλο και να τον ονομάσω "Χάλι".
2. Να φτιάξω και να φάω χαλβά.


Τελειώνοντας το βιβλίο απέκτησα επίσης έναν φόβο:

Να μου τύχει ψυχοθεραπευτής τύπου μούμια...



Φαντάζομαι και πιστεύω (και θέλω να πιστεύω), πως αυτό το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε κι εσείς (ίσως όχι από τη φίλη μου) διαδικτυακά.

Ελπίζω να σας κίνησα την περιέργεια και να το διαβάσετε κι εσείς!!

Να περνάτε καλά και να βάζετε τρέλα!!

Αυτά από εμένα για σήμερα, 

Φιλούμπες! <3 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου