Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Overal review Μαϊου



Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!

Πριν αρχίσουμε ήθελα να σας ευχηθώ καλό μήνα ! Έχουμε μπεί πλέον στον Ιούνιο που επισήμως σημαίνει αρχή του καλοκαιριού και .... του καλοκαιρινου....

Ναι ναι πολλοί απο εμάς έχουμε μαθήματα για κάποιο διάστημα!

Ας τα αφήσουμε αυτά όμως γιατι σήμερα είμαι εδώ για να σας κάνω το καθιερωμένο μας overall review για τον μήνα που πέρασε...

Επίσης να πούμε ένα χρόνια πολλά στο αγαπημένο μας blog γιατί είναι επισήμως 2 και κάτι χρονών
( λεπτομέρειες σε άλλη ανάρτηση που θα ακολουθήσει )

Πάμε όμως στη σημερινή μας ανάρτηση!!

Εδώ λοιπόν στα δύο τραγούδια που ξεχώρισα τον προηγούμενο μήνα έχω :


Αρχικά το dive by Ed Sheeran 



To δεύτερο τραγούδι μας είναι το bartender by James Blunt


  


Και τα δύο είναι πολυ ωραία και διασκεδαστικά... 

Τώρα φτάσαμε στο λίγο πιο ενδιαφέρον μέρος της ανάρτησης ... Τα βιβλία!!


Το πρώτο είναι το  Παιχνίδια Τρόμου απο Εκδόσεις Μεταίχμιο !!


                                     Party Games - Παιχνίδια τρόμου   

και το δεύτερο είναι το Το βασίλειο του Χρυσού Δράκοντα 


                                       Αποτέλεσμα εικόνας για το βασιλειο του χρυσου δρακοντα  



Τα προτείνω και τα δύο ανεπιφύλακτα!


Και τέλος σειρά έχει η ταινία / σειρά που ξεχώρισα!

Η σημερινή ταινία δεν είναι άλλη απο την Fantastic Beasts and where to find them !!!



Aυτά λοιπόν απο μένα αγαπημένοι μου φίλοι  !

Αφήστε σε σχόλιο  τη γνώμη σας για κάτι απο αυτά που σας πρότεινα!!

Φιλούμπεςςς!!! <3 < 3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου