Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Overal review Σεπτεμβριου!!

Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!!

Είμαι πάλι μαζί σας για να σας κάνω το overal review του μήνα που πέρασε !!

Αφού μόνο σήμερα προλαβαίνω να κανω αναρτήσεις σκέφτηκα πως θα ήταν προτιμότερο να σας κάνω δύο συνεχόμενες αναρτήσεις !!

Πάμε λοιπόν!!
 



 Ξεκινάμε πάντα με τις ταινίες μας!!





Ξέρω πως συνήθως σας αναφέρω δύο ταινίες  άλλα παιδιά πραγματικά δεν εχω δεί σχεδόν καμία ταινια αυτό το διάστημα!

όποτε θα σας προτείνω τη μια και μοναδική που κατάφερα να δω !

Λεγεται  " Ψάχνοντας την Ντόρυ " !!

Για ακόμη μία φορά η disney και η pixar δεν μας άφησαν παραπονεμένους βγάζοντας μια υπέροχη ταινία ! Με πολλά στοιχεία απο τον Νέμο και πολλή περιπέτεια και γέλιο ένα ακόμα Σαββατόβραδο φτάνει στο τέλος του!!


Φωτα , γκλίτερ , ΜΟΥΣΙΚΗ!!

Εμπνευσμένη απο την αγαπητή μπάρμπι παω στην επόμενη κατηγορία μας!!









Στα τραγούδια μας λοιπόν την δεύτερη θέση παίρνει  το ......


Dust in the wind απο τον/ την/ τους Kansas!!!!



και στην πρώτη θέση το......


i hate you , i love you απο τους gnash & olivia o' brien


Και τώρα η αγαπημένη μου κατηγορία!!

Βιβλιαράκιαααα!! <3

  




Δεύτερη θέση παίρνει το .....


" Η  πολη των χαμένων Ψυχών " by Cassandra Clare!!!!!!!


Και φυσικα στην πρώτη θέση το ...

" Το κύρηγμα της φωτιάς " Φραντσεσκα Χεγκ ~ εκδόσεις Μεταίχμιο!!!!




Έτσι έχει μέχρι στιγμής η λίστα προτίμησής μου στις παραπάνω κατηγορίες!!

Αυτά απο εμένα!

Φιλούμπες!!! <3 <3 <3

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου