Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

offline...

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Τι κανετε? Ειστε καλα??

Εγω ειμαι μια χαρα!! Μονο που αυριο φευγω απο το σπιτι μου και συνεπως φευγω και απο το ιντερνετ...

Που σημαινει πως θα σταματησω να σας κανω αναρτησεις.... :(

Αλλα μην μου αγχωνεστε θα ειναι για λιγο καιρο μονο!! Γιατι θα παω κατασκηνωση!

Ετσι λοιπον ηθελα να σας αποχαιρετισω με μια αναρτηση οπου απλα θα σας μιλαω για διαφορα πραγματα...

Ετσι για αλλαγη απο τα συνηθισμενα!

Τωρα λοιπον που ειναι μεσημερι και κανει ζεστη ( ανυπομονω για το βουνο) σκεφτηκα να παρω δωρακια για τις φιλες μου αφου κι αυτες πηραν δωρα σε εμενα !

Δεν ηθελα ομως να αγορασω κατι οποτε αποφασισα να φιαξω κατι για αυτες...

Ετσι λοιπον μαζεψα καποια κοχυλια απο την παραλια αδειασα ενα βαζακι μαρμελαδα ( πλακα κανω αδεια ηταν) και επλεξα καποια βραχιολακια τα οποια τοποθετησα μεσα σε κοχυλια και αχινους κι ετσι τα αχρηστα κοχυλια χρησιμοποιηθηκαν!!!!!!!
       

                          



Αυτα βασικα... Αα και ηθελα να σας πω πως θα επανελθω με τουλαχιστον τρεις κριτικες βιβλιων , ενα overall review και καποιο χτενισμαα!!

Τι αλλα , τι αλλα ? Βασικα δεν ξερω τι να παρω μαζι μου και αγχωνομαι! Φευγω αυριο το πρωι και δεν ειμαι ετοιμη!

χαχαχα και ακομα καθομαι και κανω αναρτησεις σαν να μην τρεχει τιποτα! Οκ δεν πειραζει!

Και καπου εδω θα σταματησω με την πολυλογια γιατι θα βαρεθειτε κλπ κλπ !!

Θελω ομως να μου πειτε τι ιδεες εχετε για αναρτησεις που θα θελατε να δειτε στο μπλογκ !! Κατι που ισως παντα ονειρευοσασταν να δειτε αναρτημενο αλλα δεν εχετε μπλογκ!!



                    


Τσεκαρετε την ιστορια μου στο watttpad για να μην πολυ- βαρεθειτε χωρις αναρτησεις και τα λεμε !!!!

Φιλουμπεςς!! <3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου