Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

imagine?? ( θα δειξει...)

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Τι κανετε πως μου ειστε?? Τωρα τελευταια εχω καποιες καλες ιδεες για νεες αναρτησεις....

Βεβαια δεν ξερω ποσο θα σας αρεσουν οποτε ας κανουμε μια εισαγωγη στην ιδεα μου....


Μια φιλη γνωριζοντας ποσο μου αρεσει να γραφω διαφορα μου προτεινε να κανω ενα imajine καθως συμφωνα με εκεινη στο ιντερνετ κυκλοφορουν μονο one shot  και εχει βαρεθει....

Βεβαια δεν υποσχομαι οτι θα βγει κατι τεραστιο μια προσπαθεια θα κανω.....

Βεβαια μετα προεκυψε ενα αλλο θεματακι...

Επρεπε να βρω ενα ζευγαρι ή κατι τετοιο για να βασιστει πανω τους η ολη ιστορια...

Και σκεφτομουν , σκεφτομουν σκεφτομουν.....

Μεχρι που τελικα το βρηκα!! Γυρισα μερικα χρονια πισω ανακαλωντας τις παιδικες μου αγαπες....

Τι καλυτερο λοιπον απο ενα εναλλακτικο halloween  στο οποιο οι γονεις του λατρεμενου μας πρωταγωνιστη εφτα αξεπεραστων βιβλιων απο  μια υπεροχη συγγραφεα εχουν μια διαφορετικη ιστορια απο τη γνωστη.....

Για εσας που ακομα το ψαχνετε μιλω για τη Λιλυ Εβανς και τον Τζειμς Ποτερ!!!!


Με τα πολλα λοιπον εφτασα στο να σκεφτω το πρωτο μερος της ιτοριας ....

Συντομα θα κανω αναρτηση με το ονομα μου στο Wattpad για να βοηθησω στην αναγνωση του!!


Αυτα απο εμενααα!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου