Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

Hello Maay!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Σημερα σκεφτηκα πως επρπεπε επιτελους να  καλωσορισω τον νεο μας μηνα πριν περασουν οι μερες και παψω να ειμαι επικαιρη!!

Ειμαι εδω λοιπον σημερα για αρχη να ευχηθω καλο μηνα σε ολους!!

Δευτερον σκεφτηκα να αναφερω πως εδω που βρισκομαι βρεχει και κανει κρυο!!
 (Με το σορτσακι ειμαι βεβαια δεν πτοουμαι εγω απο λιγη βροχουλα!!

Μπαινω στον καινουριο μηνα με χειμωνιατικες διαθεσεις παρολο που ειναι ανοιξιατικος μηνας
( και συγκεκριμενα ο τελευταιος)

                              
     

                                        

Aς ελπισουμε ομως πως ειναι το τελευταιο " ξεπλυμα" χειμωνα στο τελειωμα αυτης της  ανοιξης!

Πως θα μαυρισουμε για το καλοκαιρι ? με τα φουτερ??

Πως θα ανεβει η διαθεση μας για ατελειωτες μερες στην παραλια? Ή για τα μπαρακια με τη χαλαρη μουσικη?

Και το κυριοτερο - πως θα γραψουμε εξετασεις χωρις να γκρινιαξουμε για τη ζεστη στις φρικτες πολεις που ειναι μακρια απο τη θαλασσα??

Αυτες ηταν οι αποριες μου εμενα....

So May please be f****ing awesome!!

Που δεν θα ειναι δηλαδη  αλλα λεμε τωρα....


Παρ ολα αυτα να ευχηθω ο Μαιος που μπηκε να ειναι ο πιο ευχαριστος και ομορφος μηνας !!

Με πολλα νεα ενθουσιαστικα βιβλια , ομορφα και αναλαφρα τραγουδια και τα πρωτα μας παγωταα!!!


Byeee Aprill!!!! Welcome Mayy!!!!

~τα λεμεε~



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου