Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Hello April! (3 μερες αργοτερα εγω... - προοδευω....)


                                                             

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Καλο μας μηνα! Τι κανετε πως μου ειστε? Καλη ανοιξη κιολας!! Εφτασε η πιο ωραια εποχη του χρονου (μετα το καλοκαιρι παντα)!!

Συγγνωμη που οι προκαθορισμενες μας αναρτησεις εχουν καθυστερησει αλλα τρεχω ολη μερα και δεν εχω χρονο για τιποτα εκτος απο διαβασμα!(κι αυτο του σχολειου)


Παρολο που η καθε μου μερα τελειωνει με εμενα πτωμα να σερνομαι προς το κρεβατι μου ως δια μαγειας βρισκω παντα εστω και δεκα λεπτακια για καμια δεκαρια σελιδουλες απο καποιο βιβλιο που τυχαινει να πεσει στα χερια μου !

Ασχεστο βασικα το τελευταιο οποτε παμε στο θεμα μας!!


Aνοιξη
Πασχα
Ροζ
Ιωσηφ
Λουλουδια
Ιωσηφινα
Ομορφια
Σωκρατης


Διανυουμε μια πολυ αντιφατικη εποχη !!Απο τη μια ειναι τα μαθηματα που ολο  και απιτουν περισσοτερη προσοχη και μετα αυτος ο καιρος , με τη λιακαδα το γαλαζιο ουρανο , τα λουλουδια και λοιπα (το πιασατε) που απαιτει βολτες και χαλαρωση!



Μικρο το σημερινο μας καλωσορισμα αλλα αυριο θα σας πριξω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου