Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Hello March!!


      

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!


Καλο μηνααα!! Ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι επιτελους ξεκινα η ανοιξη η δευτερη αγαπημενη μου εποχη του χρονου!!

Η φυση ειναι στο καλυτερο της σημειο , τα ζωα ξυπνουν απο την χειμερια ναρκη και η πλαση γεμιζει και παλι ζωηη!!

Ο ηλιος λαμπει καθε μερα και ο καταγαλανος ουρανος ειναι πανεμορφος και πεντακαθαρος!!

Το υγρο στοιχειο συμμετεχει κι αυτο στην χαρα και λαμπει κρυσταλλυνο , καθρεφτιζοντας τα καλλη του αουρανου!


Η σημερινη μερα ηρθε (για μενα τουλαχιστον ) στο αποκορυφωμα αφου σημερα εχει γενεθλια ενας απο τους μεγαλυτερους ηρωες της παιδικης μου ηλικιας! Potterheads νιωστε με!!

Για οσους δεν καταλαβαν εχει γενεθλια ο Ροναλντ Ουεσλι κολλητος φιλος του Χαρρυ Ποττερ!

Και τελοσπαντων οπως και να το κανουμε μια χαρα τη νιωθεις!!



                                         Αποτέλεσμα εικόνας για ηελλο μαρψη



Και μπορει η εποχη να αλλαζει αλλα η σταθερη αγαπη παραμενει !! Οποτε οριστε ενα ανοιξιατικο βιβλιο!





       Ειναι πραγματικα ολα τοσο ομορφα που δεν περιγραφονται με λογια !!

Οποτε καπου εδω τελειωσαν και οι δικες μου λεξεις!!

Σας αφηνω λοιπον να απολαυσετε αυτην την πρωτη ανοιξιατικη βραδια με μια γλυκια προσμονη για το γλυκο καλοκαιρακι που ολο και πλησιαζει  ......

 Καληνυχτες!
                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου