Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Το χτενισματακι του μηνα!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Σημερα πηρε θεση μια αναρτησησ που εχω καιρο να σας κανω!!Οπως θα διαβασατε λοιπον σημερα κατεφθασε το χτενισμα του μηνα !!!

Σημερα θα σας προτεινω ενα απλο , ευκολο , γρηγορο και ομορφο χτενισμα για ολες τις περιστασεις!
Προσωπικα το "φοραω" συνεχεια στο σχολειο αλλα και στις βραδινες μου εξοδους οταν εχω" bad hair day"

Οποτε παμε να το δουμε! Ειμαι σιγουρη οτι ολες μπορειτε να το φιαξετε στον εαυτο σας!!


Λοιπον ....

Αυτα απο μενα παιδια!! Ελπιζω να σας αρεσε η σημερινη μου προταση και να την δοκιμασετε!!!

Αν το δοκιμασετε θα χαρω παρα πολυ να ακουσω στα σχολια ποσο χρονο σας πηρε και αν σας ηταν ευκολο!!

Φιλακιαα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου