Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Χαρουμενο 2016 με νεα μουσικη προταση!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Καλη χρονια !! Ελπιζω ολοι να εχετε ενα υπεροχο 2016!! Εγω ειμαι εδω για να σας δωσω το πρωτο μας τραγουδι  ελπιζοντας σε μια υπεροχη αρχη!!Σημερα ειχα ορεξη για κατι πιο ασυνηθιστο οποτε σας εχω ενα ελληνικο! Ναι ναι ουτε γω το περιμενα αυτο απο εμενα αλλα τελοσπαντων!!




                                                  



Το σημερινο μας τραγουδι λοιπον λεγεται Εμεινα εδω και η εκτελεση που ακουσα εγω ειναι απο τον Μπαμπη Στοκα!!Παμε λοιπον να το ακουσουμε!!





Λοιπον αυτα απο εμενα!! Ελπιζω ο καινουριος χρονος να εχει κυλησει τελεια μεχρι τωρα!!
Απο την πλευρα μου θα φροντισω να εχω το μπλογκ μου γεματο νεες ιδεες ανακατα με τις παλιες καλες κι αγαπημενες μας αναρτησεις!!!

Αυταααα!! <3 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου