Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Hello December

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Τι μου κανετε ? Σας ελειψα? Αν ναι μην μου ανησυχειτε γιατι κατεφθασα με νεα αναρτηση παρολο που ειναι λιγακι αργα!
Δεν πειραζει , καλλιο αργα παρα ποτε ελεγαν οι παλιοι!


Παμε λοιπον στο καλωσορισμα του υπεροχου αυτου τελευταιου μηνα του χρονου?



Λοιπον η ακροστοιχιδα μας!

Δεντρο
Ευτυχια
Κρυο
Μουντιλα
Βροχη
Ροδια
Ιριδα
Ουρανος
Σοκολατα

Δυστυχως η ακροστοιχιδα μας δεν εχει μεσα το γραμμα χ οποτε δεν μπορω να ενσωματωσω τα Χριστουγεννα σε αυτην !!Μαζι με αυτο πιστευω επισης οτι τους αξιζει ειδικη αναφορα αφου ειναι η πλεον αγαπημενη γιορτη μικρων και μεγαλων!!Ειναι λοιπον η περιοδος που το σπιτι αλλαζει πνευμα και αρχιζει να εκτροχιαζεταιτο τρενκι της ηρεμιας που φερνει η καθημερινοτητα... Η ατμοσφαιρα ηλεκτριζεται και αρχιζει να μοσχοβολαει κουλουρακια και μελομακαρονα!

Ασε οι κουραμπιεδες!Χιονι μεσ στο σπιτι ! Φωναζουν  μαμαδες , γιαγιαδες , θειες...

''Βαλε πιατο ρε γιωργο κατω απο τον κουραμπιε!'' ή "το μελομακαρονο που τρως ετσι αερατα πανω απο τον καθαρο καναπε σταζει παιδακι μου!''

Ειμαι σιγουρη πως τα εχετε ζησει κι εσεις τα παραπανω στοιχακια ετσι??

Αλλα ολα αυτα ειναι ενα παθος ρε παιδι μου.... Και μεγαλος πειρασμος!! Οπου και να κοιταξεις - σε σπιτια , μαγαζια , βιτρινες.... Παντου πιατελεςς με διπλες , κουραμπιδες και μελομακαρονα.....

Ισως βεβαια για αυτο να ειναι τα Χριστουγεννα η πιο ωραια εποχη του χρονου!!Και η πιο γλυκια... Και η πιο τελεια....
Δεν βρισκω αλλα λογια

Αλλα υπαρχει και ο χειμωνας που αλλαζει τα παντα καθως εγκαθισταται μονιμα και μας παγωνει τα δαχτυλα και τις μυτες...


             





 Αλλα το χουχουλιασμα με την κοβερτουλα αλλαζει τα δεδομενα!Ή η ζεστη σοκολατιτσα που σου ζεσταινει τις χουφτες? Αυτο το συναισθημα δεν ειναι μαγικο?
Εγω βεβαια προτιμω να εχει ερθει η πρωτοχρονια να εχει φερει ο αγιος τα δωρακια μου (βιβλια ειναι τι περιμενατε αλλωστε απο μενα?) οποτε να εχω αλλη μια δικαιολογια να καθομαι ολη μερα στο δωματιο μου κλεισμενη!!

Kαι φυσικα αν και δεν ειναι πολυ διαδεδομενο εδω- το χιονι!
Με ξετρελαινει το χιονι! Το λατρευω!!Αυτη η ασπρη ασπριλα και το κρυο!! Η ησυχια που ξαφνικα δινει μια μαγεια στην ατμοσφαιρα...

                               


                               



Λοιπον νομιζω πως οτι και αν πω δεν θα ειναι αρκετο οποτε σας αφηνω!!
Φιλακια και γλυκες γλυκες καληνυχτες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου