Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Everything has changed~ Taylor Swift feat. Ed Sheeran

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!




Σημερα σας εχω ενα καινουριο  και πολυ ομααρφο τραγουδι!! Ναι θα μπορουσατε να πειτε οτι εχω ενα κολληματακι με τον Ed Sheeran!!Ναι ναι θα το αποδεχτω χωρις αντιρρησεις!!Γιατι ειναι απολυτα αληθινο!! Παμε λοιπον να ακουσουμε το σημερινο μας τραγουδι που φυσικα δεν ειναι αλλο απο το Everything has changed!!Βασικα το τραγουδι ειναι της επισης αγαπημενης μας Taylor Swift!Και ο Eddy απλα  σιγονταρει και τραγουδαει καποια κουπλε!! Δεν εχει σημασια αυτο ομως!!



Λοιπον επειδη κουραζω μεχρι και τον εαυτο μου με την πολυλογια μου παμε στο τραγουδι!







Θελω πολυ να ακουσω και τη δικη σας αποψη για το τραγουδι!!Ελπιζω να σας αρεσε ! Και ελπιζω να περασετε μια ησυχη βραδια!!
Αφηστε σχολιακιαα!!!!<33
καληνυχταααα!!<333

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου