Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

it's never too late!!!-new song for the week-When i look at you!!!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!


Τι μου κανετε?? Πως ειστε?? Ελπιζω να ειστε ολοι καλα και να εχετε ορεξη για νεο τραγουδακι (γιατι οπως ανεφερθηκε και στον τιτλο ποτε δεν ειναι αργα!Και ειδικα οταν προκειται για μουσικη!!Επειδη λοιπον οι υποχρεωσεις τρεχουν και εχω μεινει πολυ πιο πισω απο αυτες συγχωρεστε με αν δν σας ανεβαζω πραγματακια πολυ συχνα!!Προσπαθω παντως!!Για αυτο λεω να αρχισω με το σημερινο τραγουδι!!


Λοιπον σημερα σκεφτηκα να ξεφυγω λιγο απο τα συνιθισμενα και λιγο βαρετα κι ετσι θα σας δωσω ενα τραγουδι μιας σχετικα παλιας (αν και ειναι πολυ νεα ακομα) τραγουδιστριας που αγαπησαμε κυριως μεσω της τηλεορασης καθως υποδυοταν την αγαπημενη μας Hannah Montana!!Ναι  η μικρη Miley με τα ομορφα καστανα μαλλια που πρωταγωνιστουσε γισ πολυ καιρο σε αυτο το παιδικο φυσικα ασχολειται και με το χωρο της μουσικης!!!(ισως πιο σωστα ειναι η βασικη απασχοληση της)

     
                                          

                                        

Λοιπον επειδη η αγαπητη  εκανε καποια πραγματακια στον εαυτο της(κοινως βλακειες) εχει γινει αρκετες φορες πρωτοσελιδο κυριως λογω του εκκεντρικου στυλ που επελεξε να υποστηριξει τα τελευταια 2-3 χρονια!!


                                        
                                      




                          
Πιστευω πως ειναι αρκετα παρεξηγημενο ατομο αλλα αυτο δεν ειναι το θεμα μας!
Το θεμα μας ειναι πως εγω ανακαλυψα προσφατα εναν θησαυρο !!Ειναι μια ταινια στην οποια πρωταγωνιστει η Μιλιτσα (εξελληνισμενο παρατσουκλι - για οταν βαριεσαι να γυρισεις το πληκτρολογιο στα αγγλικα- αυτο θα χρησιμοποιω απο δω και περα... μην με παρεξηγησετε πολυ!!)
Ναι θαμου πειτε πρωταγωνιστει αλλα πως σου αρεσε αφου λες οτι εχει βλακειες?? Εεε λοιπον σε αυτην την ταινια παιζει η παλια Μιλιτσα αυτη που αγαπησαμε καποια χρονια πριν!Ναι αυτη η γλυκια φατσουλα με τα καστανα μακρια μαλλακια....


Βεβαια οπως ειπα πριν (και για να κλεισω το τεραστιο προλογο μου) η κυρια απασχοληση της ειναι το τραγουδι!Και φυσικα  δεν νοειται ταινια χωρις μουσικη!! Η μουσικη ειναι πολυ απαραιτητη κατα την αποψη μου!!


Λοιπον χωρις αλλη καθυστερηση παμε στο τραγουδι!!!





Λοιπον αυτο το τραγουδι το εχω λατρεψει!!Ειναι πολυ ομορφο , ησυχο , ρομαντικο !! Και σκεφτηκα να σας δωσω και το βιντεακι με σκηνες απο την ταινια που ειναι κι αυτη τελεια και λεγεται ''the last song''


  

Aυτα απο εμενα!!Ελπιζω να σας αρεσε η σημερινη μουσικη μου προταση !!Και να απολαυσατε το τραγουδι!! Καληνυχτουδιααα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου