Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

She's kinda hot

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!
Δεν ξερω ποσοι απο εσας ξερουν το αγαπημενο μου συγκροτημα αλλα αποφασισα να αφιερωσω μια αναρτηση στους 5 seconds of summer( 5sos) Λοιπον η αποφαση εληφθη γιατι το σημερινο μας τραγουδι ειναι το καινουριο τους τραγουδι!Μολις κυκλοφορησε!!!Και εγω ανυπομονω να σας το παρουσιασω!!Παμε??Και εχω να προσθεσ οτι σας οφειλω μια συγγνωμη για την πολυημερη απουσια μου!Συγγνωμη αλλα ημουν πολυ απασχολημενη αυτες τις μερες!!Λοιπον πισω στο θεμα μας!!






Λοιπον οπως ειπαν και οι ιδιοι οι 5sos σας παρακαλω να δειτε  το βαθυτερο νοημα των στιχων και να μην βιαστειτε να το απορριψετε αν δειτε πως δεν σας αρεσει!!Αλλα εμπιστευτειτε με αξιζει τον κοπο  να το ακουσετε μεχρι το τελος!!

Λοιπον εγω ειμαι τρομερα ενθουσιασμενη που σας το παρουσιαζω και ελπιζω να σας αρεσει οσο αρεσει και σε μενα !!


Μια φωτογραφια τους για να εχετε και οπτικη επαφη με τους τραγουδιστες:





                               


Εχετε ξανακουσει το ονομα τους??Σας αρεσε το τραγουδι?Σας παρακινησα να μαθετε κατι παραπανω γι' αυτους??
Αφηστε σχολιο!!
Καληνυχτααα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου