Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

on my own

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες !!!
Συγγνωμη για τη συνεχη απουσια μου !!!!!! Λοιπον σημερα η αναρτησεις μου θα ειναι λιγο μικρες
Ισως ειναι και οι τελευταιες μου τουλαχιστον μεχρι τις 15 Ιουνιου γιατι ερχονται εξετασεις!!! Ναι πολυ λυπηρο -συμφωνω!!!! Παμε λοιπον !! Ηπρωτη μου αναρτηση ειναι αυτη που επρεπε να ειχα κανει χθες!!!! Το τραγουδι μας λοιπον για αυτη τη βδομαδα ειναι το'' On  my own''των  Αshes Remain !! Λογικα ειναι προσφατο συγκροτημα  γιατι δεν ειναι και πολυ διασημο... Οπως και να χει αυτο το τραγουδι ηταν απλα τελειο!!!Απολαυστε:



https://www.youtube.com/watch?v=HMfzLTTET2E

Ελπιζω να σας αρεσε!!!

                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου