Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Boulevard of broken dreams

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!!


Ελπιζω να ειστε χαρουμενοι γιατι σημερα σας εχω τραγουδακι!!!!!Ναι καλα ακουσατε τραγουδι!!!1Και μαλιστα υπεροχο!!!Σημερα θελω να σας αποζημιωσω για την  πολυημερη απουσια μου!!Συγγνωμη αλλα αυτη περιοδο γραφω εξετασεις και ο ελευθερος χρονος ειναι περιορισμενος!!Δεν πειραζει!!παμε λοιπον!!
Το τραγουδι που θα σας προτεινω σημερα εινι κατα καποιον τροπο υμνος στην μοναξια!!''περπατω αυτον τον αδειο δρομο -τη λεωφορο των "σπασμενων " ονειρων  , η πολη κοιμαται και εγω περπατω μονος  , μερικες φορες ευχομαι καποιος εκει εξω να με εβρισκε -μεχρι τοτε περπατω μονος''Ειναι ενα τραγουδι για τους ανθρωπους που ειναι μονοι τους στον κοσμο και το πως αυτοι συνεχιζουν να παλευουν και να ζουν χωρις καποιον διπλα τους!!! Λοιπον το τραγουδαει το υπεροχο συγκροτημα των Greenday!!!!!Σας το δινω!!

https://www.youtube.com/watch?v=aGzgoSg5OZg



                          


Eλπιζω να σας αποζημιωσα καπως και να σας αρεσε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου